09126389245

 گرانیت را می توان مقاوم ترین سنگ ساختمان از لحاظ ماندگاری و سایشی در نظر گرفت. از این رو کاربردهای فراوانی به عنوان کفسابی گرانیت در پله ها و پایگرد ها،پارکینگ ها و مکان های پر رفت و آمد دارد.

 

همه چیز درباره ی کفسابی گرانیت

کفسابی گرانیت در ساختمان های تهران به خصوص در ساختمان های تجاری و اداری به علت مقاومت بالا و نیاز به مراقبت کمتر، بسیار پر کاربرد است. کفپوش برخی از مجتمع های تجاری تفریحی نظیر ایرانمال تقریبا تماما از جنس گرانیت بوده و فوق العاده مقاوم است. کفسابی گرانیت  در تمامی این مکان ها با دستگاه های با کیفیت و درجه یک ایرانی و ایتالیایی اجرا می شود و با این کار عمر مفید گرانیت تقریبا دو برابر شده و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت کفسابی گرانیت

گرانیت به علت سختی منحصر به فردی که دارد عمدتا نیازمند ابزارها و روش های خاصی برای کفسابی است . لذا هزینه کفسابی گرانیت در مقایسه با سایر سنگ های مخصوص کفسابی نظیر مرمریت یا دهبید تا حدودی بالاتر می باشد. قیمت خدمات کفسابی گرانیت که توسط گروه کفسابی سهند انجام می گردد و می توان گفت کیفیتی بهتر و بالاتر از ساب کارخانه نیز دارد در حدود ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان است که  متناسب با شرایط مختلف در بررسی پروژه مشخص می گردد. قیمت کف سابی به صورت متری محاسبه می شود و کارفرما موظف است هزینه کفسابی را را براساس مترمربع پرداخت نماید. از جمله عواملی که در قیمت کفسابی تاثیرگذار است می توان به جنس سنگ  و میزان سختی آن ، درصد پستی و بلندی کف، متراژ زمینی که کفسابی بر روی ان انجام می شود و …. اشاره کرد.

 

شناخت اجمالی سنگ گرانیت و تاثیر آن در کیفیت کفسابی

مراکز کفسابی بایستی از نوع سنگی که عملیات کفسابی بر روی آن انجام می گیرد، یک شناخت اجمالی داشته باشند تا بتوانند عملیات کفسابی خود را به صورت مطلوب و بدون وار شدن هیچ آسیبی به مواد و عناصر تشکیل دهنده سنگ شروع کنند. در یک عملیات کفسابی داشتن شناخت کافی از جنس سنگ به کار رفته و پس از آن به کارگیری مواد ساب زننده با کیفیت و همچنین دستگاه کفسابی خوب می تواند در کیفیت نتیجه کار بسیار موثر و تعیین کننده باشد.

سنگ گرانیت از جمله سنگهایی است که مبدا آتشفشانی داشته و حدود  60% آن را فلدسیار و 30% آن را کوارتز تشکیل داده است، وجود این منابع در ساختار سنگ گرانیت موجب بالا رفتن درصد سختی در این سنگ ها شده است، گرانیت از جمله سنگ هایی است که بهره گیری از آن به عنوان سنگ کف بسیار پرطرفدار و مطلوب می باشد و از جمله دلایل استفاده از آن مقاومت و استحکام بالا در برابر عبور و مرور می باشد و قابلیت تحمل فشار زیاد و همچنین مقاومت در برابر شکستگی را دارد. استحکام این سنگ به اندازه ای است که می توان از آن به عنوان کفسابی گرانیت در تمام مکان ها و موقعیت ها چه در خارج از منزل و چه در داخل آن و یا هر مکان دلخواه دیگری استفاده نمود.