09126389245

نماشویی با طناب چیست

نماشویی با طناب به عنوان یکی از کم هزینه ترین و آسان ترین شیوه های شست و شوی نمای انواع ساختمان ها محسوب می شود. نما های ساختمان های بلند در طول زمان بر اثر آلودگی های محیطی همچون اثر سوخت های فسیلی و یا باران های اسیدی نیاز به شستشو پیدا می کنند و این کثیف شدن آنها در زشت شدن چهره ی شهر تاثیر زیادی دارد.

در کنار این مورد، وجود آلودگی بر روی ساختمان ها به مدت طولانی می تواند در کاهش کیفیت نما و خرابی آن به مرور زمان موثر باشد.

از این رو نماشویی با طناب به صورت دوره ای می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای رفع این آلودگی ها باشد. در این روش بر خلاف روش هایی همچون نماشویی با کمک داربست، نیازی به استفاده از داربست و صرف هزینه های زیاد برای انجام شست و شو نمی باشد و این یک ویژگی نماشویی با طناب محسوب می شود.

در واقع نماشویی با طناب شامل شست وشو با فشار آب زیاد به وسیله ی دستگاه سندبلاست می باشد که میزان استفاده از مواد شوینده در این روش بسته به میزان آلودگی نمای ساختمان متغیر است.

در این روش فرد به کمک یک طناب محافظ به ساختمان از آن آویزان شده و کار شست و شو را انجام می دهد. تخصص افراد در استفاده از دستگاه شست و شو و میزان مواد شوینده ی مناسب برای هر نمایی از نکات مهم در انتخاب این افراد می باشد.

در واقع میزان تخصص افراد در نماشویی با طناب، نکته ی مهمی است که در این نوع شست و شو بسیار اهمیت دارد زیرا انجام کار در ارتفاع به هر شکلی نیازمند تجربه و تخصص است.

موارد استفاده از نماشویی با طناب

در نماشویی با طناب می بایست فرد انجام دهنده ی کار تمام اصول ایمنی را رعایت نموده و از محکم بودن طناب خود اطمینان داشته باشد. در برخی از موارد کار نصب پیچ و رولپلاک نیز در کنار نماشویی توسط افراد متخصص این کار انجام می شود.

امروزه در سطح شهر های بزرگ، شرکت های فعال بسیاری در زمینه ی نماشویی با طناب فعالیت دارند که با توجه به تخصصی بودن کار، می بایست بهترین آنها را انتخاب نمود.

شرکتی که بتواند به کمک نیرو های متخصص خود در کمترین زمان ممکن کار شست و شوی نما را با کمک طناب انجام دهد و کیفیت کار نیز در کنار سرعت بالا باشد.

یکی از مواردی که نیاز به نماشویی به کمک طناب را برای ساختمان ها ایجاد می کند، به جا ماندن اثر مصالح استفاده شده بر روی نما به خصوص در ساختمان های تازه ساخته شده است که در این صورت نماشویی با طناب می تواند اثر مصالح ریخته شده برروی نما را به طور کامل از بین ببرد.

در این حالت نماشویی کمک می کند تا چهره ی اصلی نما و زیبایی آن به طور کامل مشخص شود. انجام نماشویی با طناب یا با داربست و یا هر شکل دیگری بستگی به توافق کارفرما و شرکت انجام دهنده ی این خدمات است تا یکی از موارد ذکر شده را برای شستن نمای ساختمان انتخاب نمایند.